Fredagens planer

Idag är det äntligen fredag, vi hopptränar ju varannan fredag och det var ju förra fredan så idag blir det på egen hand, tror att mamma skulle dra oss till ridhuset men är inte säker.

Iaf så ska vi på pay o Jump på söndag och därför skulle det vara bra att ta några skutt idag eftersom han får vila i morgon då jag har fotbollsträning.

Jag ska inte hoppa högt bara två 60 rundor då vi måste öva på svängarna, han har ju en tendens att titta utåt i högervarvet och då blir han svår att styra så vi övar mycket på ställningarna i svängarna vid hoppningen.

Vad ska ni göra idag?

Lägger ut en liten film som jag gjorde en annan gång när vi var i ridhuset:) Första gången jag gjorde en film själv så den är ju lite sådär:P


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: det är toppen med mig :)

2012-01-27 @ 13:45:48
URL: http://fridellrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0