Änglahoppet och SM

Igår började ju Änglahoppet och SM i Borås, hade ju hoppats på att få vara med på de där ungponny SM startlistorna, men men.
 
Flera vänner har jag iaf som ska vara med i Änglahoppet och som drog igår i morse och jag vill önska dem lycka till!!
 
Linus Herzig på sin Missis Dundee och på nya ponnyn Bellman, och Ingrid RavikHiling Jack the Lad
Linus blev placerad på både Dundee och Bellman igår!
 
Jag håller ju koll på Equipe;)
 
Just nu har jag full koll på nåra av dem i klubben som startar på sina D ponnysar:)
Evelina Gravedigger och Linnea på Miclas Metalllic hoppas det går bra för dem.
 
Senare kommer jag också såklart hålla koll på Lovisa JacobssonBets Me som är med i SM klassen
Hejja hejja SORF;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0