Tråk väder:(

Idag precis lagom till jag hade gjort iordning Winston och skulle rida ett pass på banan börja det spö regna.
Men jag sket i det och red på som vanligt och när jag var klar 40 min senare hade jag inte en endaste torr fläck på kroppen :P
Winston går ute på nätterna nu, men jag lät honom stå inne i stallet och torka innan han fick gå ut i welsh hagen igen;)
I Welsh hagen går tre av våra welshar ;p Asslas VillÄndra den goa lilla tjejen som föddes här på gården för nästan precis ett år sen, 4 åringen Asslas VillGott som är halvbrorsa till VillÄndra och så Winston då förstås.
Allihopa är dom efter Simberghingstar Villändra efter Simberg Valero, VillGott efter simberg Hero och winston är ju efter Simberg hip hop.
Dom har det såå roligt ihop det lilla gänget och idag så kutade dem runt som tokiga i hagen ;) ha ha.
Jag visar en bild på lilla VillÄndra som är såååå himla fin bara 1 år men suuuuper fin, kommer bli en stor C ponny
mums på den.

Kommentarer
Postat av: Sara

Söt :)

2012-05-31 @ 22:46:58
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Melle Molin

Svar: Vi ska förklara hur vi ska bo och hur mycket allt kostar och hur vi bokar hotell ;)



ps: länk byte ? :)

2012-06-01 @ 20:39:46
URL: http://meelleezfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0