helt ärligt...

Såg på vädret igår att det skulle bli typ 20 greder varmt ute idag, sommar!!! OMG va gött allså;)


Idag ska jag rida både MY och Winston tänkte att jag kunde be mamma filma My lite om ni vill se henne;)

Jag och mamma satt igår ock kollarde ut ungefär vilka tävlingar vi planerar att åka på framöver, om jag ska lyckas kvala winston så måste vi ju åka på massor av regionala nu framöver;)

Men sen har vi sagt att jag inte ska känna nån press heller, går det så går det ich vi har iaf beställt kvalkort nu, även om vi inte hinner kvala, det kan ju hända nåt som gör att det inte blir som man tänkt. Men jag ska försöka iaf ;)

Ha en bra tisdag mina vänner ;) och glöm inte atta anmäla dig till vackans blogg;)


                                                                                       HÄR






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0