Sommar?

Är det verklien sommar? Kan tro att det är höst:P   Idag ska jag sova över hos Pauline, vi har också vart på kalas hos mormor o morfar stugan.
 
Nu börjar jag faktiskt bli riktigt sugen på att kommaigång med ridningen igen, i morgon eller på Måndag ska Winston komma hem från betet, då ska han ridas några dagar innan jag åker till London med familjen några dar.
 
När vi är i London så får han gå på betet sålänge.
 
Sen nästa helg den 28-29 är det tävlingar i Falköping och då ska min syrra starta och jag följa med o hjälpa till.
 
Winston är inte igång och redo för tävling utan jag får vänta.
 
Här kommer bilder på syrran och Lövvi från senaste tävlingen...
 

Kommentarer
Postat av: MAJA - retardriders

Har lagt upp filmer från dagens tävling i Udden, debut i 1.15 med min 5 åring.:D Kolla gärna in!

http://retardriders.blogg.se/2012/july/tavlingsresultat-superhelgen.html

2012-07-20 @ 22:22:58
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0