Hemma

Hemma från stallet nu. det var rätt kallt att rida idag:( känner verkligen att jag vill ha ett ridhus:P Jag red utanför på stallplanen och stälde o böjde lite i skritt o trav. Sen provade vi in hans nya träns:9 så fint blev det med bling bling på pannbandet:)

I morgon blir det stallfritt och på fredan hoppträning borta på värmagården:) superkul.

Nu har vi kollat igenom tävlings försäsongen också och ska bestämma vilka tävlingar det blir i vår. först blir det Tidaholm, sen Mariestad tror jag har inte riktigt bestämt än. trollhättan vore kul också för de har fin anläggning där.


I morgon utser jag dagens blogg för jag orkar inte riktigt nu, as trött somnar nästan när jag skriver ;)

Hare bra sålänge goda människor...

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0