Helt ärligt...

Jag är har sån himla blogg torka, vet inte riktigt vad jag ska blogga om liksom:(

Skolan och ridning är ju vad jag gör på dagarna.

Hoppträningen i Fredags gick väl sådär, vi hoppade massa titt hinder, men det var bara ett hinder som Winston tykte var super läskigt ;) så jag åkte av några ggr, har är så jälka stark nu och drar iväg med mig, orkar inte hålla han. Ska ju tävla på lördag så jag hoppas vi kan träna lite till innan.

Men men det är ju framåtbjidning jag vill ha, måste bara träna på halvhalter o ta tillbaks han. Idag red jag som vanligtbåde My och Winston, Winston fick gå på banan lita markarbete och My fick hoppa.

La upp ett räcke och det kändes så bra att jag höjde flera ggr, när jag bad mamma mäta sen så läg det på 98 cm, nästan 1 meter!!! Min kompis Emely filmade och här är ett klipp, då ligger hinderet på 85

Nu ska vi bara träna på att tävla också för det är ju det My har lite jobbigt med:)

Nu är det sängen som gäller... Natti










Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker du är jätteduktig! De avåkningarna jag såg var ju inte så kul... Winston är fin.

2012-04-16 @ 09:08:03
URL: http://motosidressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0