Träningen igår

Träningen igår gick riktigt bra. Vi hoppade serier, kändes som om winston var med mig liksom, han har bjudning mot hindrena och om jag bara håller hop han ännu mer så kommer det bli toppen. Nästa onsdag tränar vi på att hoppa bana.
 
Provade hopplatta på han igår, vi har letat länge efter hopplatta som passar och igår provade vi två. Den ena satt inte så bra för den var liksom för bred mellan frambenen. Han är ju inte så stor den lille plutten;)
Den andra jag provade satt mycket bättre.
 
Tyvärr glömde mamma kameran hemma så det blev ingen film, lägger upp en gammal istället ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

superekipaget, ser fram emot att se er på tävlingsbanan igen ju :)))

2012-10-04 @ 11:14:31
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Malou svar:

Hej! du kommenterade på min blogg o frågade om jag ville vara gästbloggare! skulle vara jättekul!
du kan mejla till mig om du fortfarande vill :)

Kram!

2012-10-04 @ 19:39:17
URL: http://mylifemalou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0