Tjoho!

Som jag sa igår så hade jag ju ett mål med Winston som inte riktigt blev som jag tänkte, När jag gjorde bloggen så var det liksom meningen att jag skulle blogga om vägen fram till Ungponny SM och det är ju nu till helgen i Borås.
 
Jag hade massor av läsare i början och kom tillock med in på toplistan under nåra dagar där. Men sen var det några som börja skriva ganska taskiga saker och då var det inte lika roligt att blogga längre.
 
Så det blev liksom mindre och mindre, när jag la upp bilder och filmer från tävlingar och så så var det flera elaka komentarer och då kände jag att jag inte riktigt ville skriva nåt. När sen när det började krångla lite på tävlingar och vi inte litade på varann jag och W så bestämde jag att ligga lågt.
 
Nu tänker jag ändra lite, jag tänkte att mitt mål denna gången ska vara att visa min vardag, inga mål som att starta LA innan sommaren eller så utan att ha KUL med W och med bloggen.
 
Vad tror ni om det? Jag har ingen aning om hur många som kollar in bloggen dagligen men vet att ni är några stycken iaf;)
 
Det första jag kommer att göra med min NY/gamla blogg är att utse veckans blogg bland dem som anmält sig och det kommer upp senare idag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0