Sorry för igår:P

Igår morse gick vi upp vid halv sex och åkte på tävling, var borta hela dan och hemma vid halv nio på kvällen och då vart jag så trött att jag inte orkade blogga. Men nu så;)
Jag hade ju som sagt med mig Winston på gota cup igår, såklart hoppasde jag avd B eftersom han bara är 5 år.
I förklassen gick den första klassen fick jag stopp på 5an och i lagklassen gick vi nolla!!
sista hindret i lagklassen slängde han in ett extra galoppsprång i sista sekunden och det blen ett lite konstigt hopp;)
Men jag är supernöjd!!!
Hur gick det då för de andra? Det kommer jag skriva om senare idag så håll koll ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan

gosse!!

2012-06-05 @ 13:27:33
Postat av: Addi<3

Bloglovin byte? ;)

2012-06-24 @ 12:22:52
URL: http://animonerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0