Uppdate

Lite seg uppdate här men jag kör på när det passar;=) I Onsdags var vi i herrljunga och hoppade en LD+5 och en LC. jag var ju kvalad nu i LD+5 men det blev ingen omhoppning för jag red som en kratta rent ut saggt, LCn däremot så bestämde jag mig bara och det blev en nolla!!! Kvalad även där alltså;=) I Onsdags på kvällen var det dressyrträning och eftersom Winston tävlat på dan så fick jag ta Minna, en Skimmel som är ca 155 hög så det var lite kul;) I går (fredag) hopptränade vi och Winston visade att han faktiskt är på G på riktigt, fast jag vet att det inte är höjden som är viktigast så hoppade vi iaf 1 meter!!! i går och det är rekord med honom:P Bild som en fotograf tog i onsdags o film såklart;=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0