Jehepp

Flunsan i is, asså shit va tråkigt att va sjuk en sånhär dag när det är kanon fint väder ute;( Men jag mår helt enkelt kasst och orkar typ bara ligga i soffan o slöa, lite piggare efter en ipren så man kan blogg lite. statestiken sjunker som en sten när man inte orkar upprätthålla updateringen igår var den nere i 100...
Ja ja whatever orkar man inte så gör man inte bloggen är ju inte det viktigaste i livet....


igår var jag ju rätt missnöjd med tävlingen men ju mer jag tänker på det så ska ja nog va rätt nöjd ändå med tanke på att jag ju va sjuk o allt.

en rolig sak igår var iaf att jag träffade mina goa kompisar Ingrid o Linus som jag var klubb kompis med förra året, nu har jag bytt klubb oh Linus med men vad spelar det för roll egentligen för kompisar är man ju ändå.
både Ingrid o <linus har precis köpt nya ponnyer och det var första gången jag fick se dem.

Ingrid har en superfin B ponny Hingst som heter Jack, ingrids mamma har ju stuteri och därför passde det extra bara att de hittade en så fin hingst hon dubbelnollade i båda klasserna vilket var super bra ör det var deeras första start tilsammans   Här är en bild på Jack Visst är han fin!!!


Jag o Ingrid


Linus ponny  var också superfin Dundee heter den och han Vann LB med henne, deras allra första start tilsammans han har bara haft henne en vecka suprt duktiga;)

Jag har ingen bild på Linus o Dundee tyvärr...men det kommer en annan gång...


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej.

jag har nu en länktävling på min blogg!

va gärna med! :)

http://moajoensson.blogg.se/2012/march/lanktavling-d.html#comment



~ förlåt om du inte gillar såna här kommentarer! :)

kram ♥

2012-03-11 @ 14:44:14
URL: http://moajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0