Jag har ett problem

...jag har typ inga kläder, måste handla kläder...

Nu till mitt problem..... det finns ju för f*n inga till mig om jag inte vill ha rosa hellokitty brallor.

Jag är för liten och smal för att kunna hitta snygga kläder och på barnavdeningen vill man ju inte handla.

Jag vill ha snygga tajta jeans men har provat ihjäl mig och det finns verkligen inga som passar!!!

Nån som kan tipsa mig vart jag kan hitta kläder till mig utan att behöva gå på barnavdeningen??

HJÄLP im in need...



Kommentarer
Postat av: Ella :)

det bror på hur lång du är men JC har jätte bra jeans och om dom är för stora så lägger dom upp dom gratis på en gång :)

2012-03-20 @ 15:55:35
Postat av: Sälen

Du är ju barn ;)

2012-03-20 @ 16:33:58
Postat av: julia

Jag har också det problemet med byxor! Att jag är för smal osv. Men jag har äntligen hittat byxor som sitter så jäkla bra! Dr. denim byxorna på salt är det. Finns i några färger, svart, blått osv och sitter skitsnyggt! Jag tror att dom passar dig också om dom passar mig:)

Men hur mår du?

Kram

2012-03-20 @ 19:08:08
URL: http://juliaocornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0