Bra dag men ändå inte...

Igår kände jag mig verkligen inte pogg, feber och hosta och sånt tråk att jag typ vilade hela dan, på kvällen kände jag mig lite bättre men jag följde inte med mamma till stallet så hon fick ta staller själv.

Carro skulle ju åka med oss till tävlingen idag så oavsett om jag var frisk eller ej så skulle mamma iaf åka det var ju ändå så nära. Men mamma sa att om jag hade feber på morgonen så fick jag inte åka. På mårgonen hade jag ingen feber och kande mig superpigg och bestämde mig för att åka med ändå.

Jag tyckte verkligen att jag var frisk  men det kändes fakiskt inte riktigt 100% om ja ska va älig och jag smyg vilade lite i bilen mellan klasserna när mamma inte såg för då hade jag inte fått starta andra rundan.

Första runda gick bra förutom att han kollade på männskorna som stog i hörnet inna på banan och försökte gå förbi men jag styrde tillbaks honom och han hoppade stillastående.

Andra rundag blev han supertaggad och bockade o busade innan jag startat, sen gick han fint men eftersom jag för dagen var lite väl svag i benen orkade jag inte hålla ut han och kon helt fel på 5an MITT FEL!!! annars vart han super duktig. 


vi var hemma vid 4a och jag har sovit och är såå trött så det blir tyvärr ingen mer uppdatering idag, kanske kommer film från idag in men annars får det bli i morgon...


                                                                         BILD från idag


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

den finns på vår youtube :)

2012-03-10 @ 21:58:21
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Sandra

Tack!

Jag såg en av dina ritter och det var kanon bra ju!

2012-03-10 @ 22:05:57
URL: http://motosidressyr.blogg.se/
Postat av: sarah

fin häst =)

2012-03-12 @ 17:36:15
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: Cajsa Torres

Väldigt fin häst (:

/ www.chawey.blogg.se

2012-03-15 @ 18:21:48
URL: http://chawey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0