Pay and jump

Idag har vi varit på PJ i Skara, hela 150 starter var det så det tig sin tid:) Jag hoppade två 60 rundor på Winston och det gick verkligen jätte bra, han är så himla hingstig just nu så han gick omkring och skrek och blåste upp sig innan vi kom in på framhoppningen och när vi kom in där fick jag trava honom på volt åt båda varven för att han skulle slapna av.
Sen galopperade jag han några varv åt båda hållen innan jag hoppa fram.

Inne på banan sen var han super pigg och lite okonsentrad men när vi väl började hoppa så gick det jätte bra.
han kollade lite på hinder nr 5 för det var ett vågplank som han inte sett förut men jag tryckte på han och då hoppa han. I andra rundan sen kollade han inte på nåt utan bara hoppade:)

Duktig pålle!! jag kommer lägga ut en film här sen när jag har fixat till den innan blir det bara en bild;)



Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!!

Ok, gullig ponni

2012-01-30 @ 07:43:05
URL: http://feliciae.bolgg.se
Postat av: Moa på Teamponniie-

Sv: Tack så jätte mycket för omtanken! :)

2012-01-30 @ 13:06:01
URL: http://teamponniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0