Ny design

Jag har ny design vad tycks??

Annars har det varit en lång dag idag för jag har varit på fotbollscup, det gick rätt bra för vi gick till semi, men sen åkte vi ut på straffar:( totalt blev vi trea.

Igår var det hoppträning med Winston och det gick riktigt bra faktiskt, provade martingal och det funkade super på lille mannen, ska nog fortsätta rida med den. I morgon är det ryttarinventering i vår nya klubb och då ska vi självklart vara med, vi tänkte ta en tripp till ridhuset med men vi får se hur mycket vi hinner och hur vädret blir för nu snöar det o blåser massor :P.

Lägger in en film från förra helgen när vi var i mullsjö och startade en lokal, det var en LD avd B såklart eftersom han bara ät 5. Han skuttar runt men det är styrningen som ska bli bättre för hoppa högt det kan han redan :) kolla hur han bockar lite där i hörnet ha ha buse:P









Kommentarer
Postat av: Amalia

Tycker den här designen var jättefin :)

Säg gärna vad du tycker om min design på den här bloggen: http://dressyrsteg.blogg.se/

Det är en blogg som jag håller på med men som inte riktigt är klar :P

2012-01-22 @ 11:23:58
URL: http://amaliashastfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0