Nellie B

För ett tag sen hade jag en fråga till er om vilka bloggar ni läser och om ni kunde tipsa mig om nån bra, I stort sätt alla tipsade om nelly B, ok jag hade vel lite koll på vem hon var och så innan eftersom man inte kan undgå det om man läser bloggar var dag, men hennes blogg var ingen jag direkt kikade in på varje dag utan bara ibland.

Nu kikar jag in på den varje dag iaf en gång ibland mer eftersom hon har bra uppdatering och det oftast finns nåt  nyt o läsa.

OMG jag måste erkänna att jag är grymt avis på allt som hon får va med om, inte att jag skulle vilja vara kändis och så, absolut inte!!! men alla som sponsrar med allt möjligt kul DET är jag avis på :P

Sen hur hon hinner med allt med blogg, hästar, pojkvän och kompisar!!!  WHAT!!! har hon fler timmar på dynget än mig?  ha ha kanske GUd har sponsrat med några extra timmar på Nellies dygn;)

Helt äligt! säga vad man vill men GRYMT gjort att hinna med allt!!!! 

Vi var på Grevagården och kollade christmasshowen  och vi tog lite bilder, har inte kollat på dom så noga innan men hittade några på Nellie, fast de är inget vidare. har för mig att hon var typ bland de första startande o vi hade inte ställt in kamran ordentligt...












Kommentarer
Postat av: Emelie

Detsamma!

Vad gör du då?

2012-02-10 @ 08:46:17
URL: http://youretheone.blogg.se/
Postat av: Hanna

hon är grym!

2012-02-10 @ 18:09:24
URL: http://hannalovesture.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, Bellman ser ut som en liten ren :3

2012-02-10 @ 23:32:12
URL: http://ponnyelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0