God morgon

Nästan besöksrekord i går, tack alla goa för det :) Tack alla goa för det "PÖSS"
 .
Idag är det fredag och sista dan i skoan innan lovet, jag har fattat på er att en del inte har lov riktigt än, så att det verkar som att det är olika beronde på vart man bor.

Jag har redan planerat nästan hela lovet och vad som ska ske, såå mycket som man vill göra, hoppas man hinner med allt bara ;)

När har ni erat sport lov??? har ni planer eller blir det mest slappa?? kram!!


Nu drar jag till skolan, har testan nån tidsinställda, hoppas att det funkar;)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt inte haft tid att kolla upp det xD när jag har sportlov alltså, för jag har haft så mycket att göra på min praktik plats.



Men det är nog inte långt kvar i mitt fall =) ha en skön helg!

2012-02-10 @ 17:14:34
URL: http://thegamingground.com
Postat av: Nathalie !

ja de är ju tråkigt men ja menade bara att va snäll om du tyckte ja va lite kaxig så menade ja bara att vara snäll o så mot dej för du verkar veldigt snäll tycker ja ;D :D Kram på dej lilla gullungen♥:)

2012-02-11 @ 11:04:25
URL: http://pollybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0