vem är jag

Jag täkte att jag skulle beräta lite om mig själv och va jag är för en J

Jag heter allså Emilia och är 10 år  och går allså i 4 an .

Jag har ridit från och till sen jag var liten pågrund av att min storasyrra rider och därför har jag alltid varit med i stallet.
Jag lärde mig rida på en D ponny som hette Nora, hon var jätte snäll.

Min mammas kompis Åsa har ett stall och säljer och tränar hästar och ponnysar och jag tävlade förstagången när jag var 8 år på en B ponny som hette Cola som var en dartmor ponny som Åsa hade då.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, likt mig... Jag heter Mathilda och är 10 år<3 haha fast... aa vi heter ju inte lika dant..! Men har du en egen ponny/häst?? Jag har ingen och DÖR typ av att inte ha detD;D:);): jag har en blogg som du GÄRNA får läsa<3 www.mathildaalskarhastar.blogg.se heter den<3 Kika gäärna in<33 PS: Ska börja läsa din blogg

2011-11-08 @ 21:19:26
URL: http://mathildaalskarhastar.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Och jag går i 4an<3

2011-11-08 @ 21:20:00
URL: http://mathildaalskarhastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0