Träff med Malin Baryard......

Tänkte berätta om en kul grej som hände fär några år sen. Min Syrra och hennes kompis vann en tävling i GT där man fick en träff med Malin Baryard och Peder Fredriksson o hänga med dom ner i stallarna på GBHS.
Man skulle också få biljetter in på GBHS, men det hade vi redan.
Det skulle komma en typ reporter och hämta upp syrran och hennes kompis vid grindarna så vi gick dit och väntade.
Där stog det två ndra tjejjer som också hade vunnit och när repotern kom så tyckte han så synd om mig som inte fick följa med att han tog med mig också:D då var jag typ 5 år eller nåt så jag fatta inget men kul var det iaf :)

Vi fick hänga med in till det där rumet där alla ryttarna sitter mellan klasserna och GT tog massor av kort när jag satt i knät på Malin...Jäkligt coolt faktiskt kan jag tycka såhär efteråt

Lilla jag i mitten där nere


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0